दि पोट्रेट – आर्टिस्टिक ड्रीम।।

दि पोट्रेट – आर्टिस्टिक ड्रीम।।


“हेई ओल्ड् म्यान् ! वेक् अप् एण्ड् कम्प्लिट मि, डन्ट् यू वान्ट अ मास्टर पिस् एट् दि ईन्ड् अफ् योर् लाऊसी करियर ?” वुडन् स्ट्यान्डमा अडिएको बालिकाको पोट्रेट स्केच एऊटा आखा नभएको गुडिया हातमा लिएर बुढो आर्टिस्ट तिर हेरि रहेछ। थरि थरि रङमा चोबिइएका आला पेन्ट ब्रसहरु धुलाम्मे भुईमा ईण्द्रेणी बनाईरहेछन् । च्यातेर गुजुमुज्ज बनाई फ्याँकिएका रअ ड्रईङ पेपरहरु फेरि तन्किएर भुईमा घिस्रिरहेछन् । छेऊको बेड ल्याम्पको मधुँरो प्रकाश झ्यालको पर्दामा ठोक्किएर परावर्तित भईरहेछन् असङ्ख्य जुनकिँरीहरु। र एक्कासी अट्टाहस हाँसो हासिरहेछन् ऊस्ले आफ्नो जिबनकालभरि बनाएर वालमा टाँगेका ऊस्का “वान अफ् दि फाईनेस्ट आर्ट्सहरु”।

यत्तिकैमा ऊस्को “दि वार हर्स” पेन्टिङबाट एक्कासी झर्छ नेपोलियन बोनापार्ट अनि सुनाऊन थाल्छ अठारौ शताब्दीको फ्रान्सेली क्रान्तिको गाथा”। “स्लेभ अफ् सोसियालिसम्” बाट रुदै रित्तो प्लेट ऊतिर बढाऊछ एक अश्वेत बालक । “मुस्ट्याच् एण्ड नाजिज्” बाट आफ्नो जुङ्गा मिलाऊदै “एडोल्फ् हिटलर” ऊस्लाई सोध्छ “Bist du ein Jude?”। “दि होलोकस्ट” बाट आफ्नो रगताम्मे घोटी सुम्मसुम्याउदै जुईस महिलाले सोध्छिन् – “ सुड् ह्याभ् आई चेन्ज्ड् माई रिलिजन्?”। “एन् एन्जेल फ्रम् अलेप्पो” बाट आफ्ना ओसिला आँखा पुछ्दै एक सिरियन् बालिकाले सोध्छिन् – “ डु यु नो दि रोड टु पिस्?”। “कर्स अफ् ईथोपिया” बाट एक गर्भवति महिलाले जन्माऊछे नबजात शिशु अनि माथि आकाशतिर मडारिईरहेको गिध्दको झुण्डलाई हेर्दै चिच्याऊछे- “ रेडी फर् दि फिस्ट?”। “पाईरेट्स् अफ् सोमालिया” बाट एक्कासी निस्क्न्छन् हतियारधारि समुन्द्रि लुटेराहरु अनि फ्याक्न थाल्छन् ग्रिनेट भिमकाय पानीजहाजतिर । “एन् एक्सिक्युसन अफ ईनह्युमानिटी” बाट फुकाऊछ सद्दाम हुसेनले फाँसीको फन्दा अनि चिच्याउन थाल्छ “ आई एम् थर्स्टी अफ् ब्लड अफ् ईनोसेन्ट्स्। आई वुड् लाईक् टु फ्यान्सी अ कप अफ् ईट्”। “ दि स्रिक् अफ् लिब्या” बाट चित्कार गर्छे एक बलत्कृत युवति अनि ऊस्लाई चुल्ठोमा समात्दै सैनिक ब्यारेकतिर घिसारेर लग्छ, मुअम्मर गद्दाफी। “मास्टरमाईण्ड एण्ड एस् ईलवेन्” बाट आफ्नो टाऊकोमा सिमाग वेर्दै बिन् लादेनले झिक्छ आफ्नो झोँलाबाट एऊटा नक्सा अनि भन्न थाल्छ – “ आई ह्याभ् अ म्यानुस्क्रिप्ट अफ् एन् एनोदर अनायलेसन्”। “एन् असासिनेसन् अफ् फ्रिडम्” बाट चर्खा घुमाउदै “बापु” भन्छन् – “ मेँने एक मुल्क् के लिए आजादि कि लडाई कि, यिन् लोगो ने दो मुल्को मेँ बाट्के ले लिया”। “टस्क्युलुम पोट्रेट” बाट चिरा चिरा पर्छ जुलियस सिजर को मुखाकृति अनि चिच्याउन थाल्छ – “ आई एम अ ग्रेटेस्ट एम्पेरर अफ् रोम एण्ड दोस् रिबेलियन्स् स्कल्प्चर्ड माई लेगसी इन् टु अ पिस् अफ् स्टोन्?” । “दि रेस अगेन्स्ट् रेसिजम्” बाट आफ्नो छातीको गोली निकाल्दै मार्टिन लुथर किङ सोध्छन् – “ ईज दियर एनि स्टेन अफ् माई ब्लड लेफ्ट एट् मेम्फिस्?”। “ईमान्सिपेटर अफ् स्लेभरी” बाट अब्राहम् लिङ्कन् आफ्नो घाँटीको टाई फुकाऊँछन् अनि बाँधिदिन्छन् “ दि स्ट्याचु अफ् लिवर्टीको टर्चमा” । “ प्रोडिजि अफ् डिक्टेटरसिप्” बाट वार ट्याङ्क माथि चढ्दै “किम जोङ ऊन्” ले गाऊछ “डेमोक्रयाटिक पिपल्स् रिपब्लिक अफ् नर्थ कोरिया” को “नेश्नल् एन्थम्” र भुईमा झरेर भोको बालकको मुखमा कोचाईदिन्छ बम् अनि भन्छ – “배고픔을 소화하는 법을 배운다”। “दि पिङ्क्भाईल मस्साकर्” मा कोरिन्छ सिँऊदो भेतनामको कुनै गाँऊको धानबारीको, अनि हिलाम्मे भएर बुख्याँचासँगै ऊभिन्छन् एक बृध्द, र आफ्ना आँखाहरुलाई हातले छहारि दिँदै हेर्छ पर आलिमा, जहा “दि ग्रेटेस्ट सोल्जर्स अफ् युएस्” आफ्नो राईफलको मोजलले ऊघारिरहेछन् एक भेतनामी किशोरीको लुङ्गी।

“एन् एम्बुलेन्स् ड्राईभर” बाट रातो साईरिनको मुनि सिग्रेट पिऊदै स्टेरिङ घुमाईरहेछन् “अर्नेस्ट हेमिङ्वे” जहा पछाडी असह्य पिडामा आर्तनाद गरिरहेछ “पहिलो विश्व युध्दको घाईते सिपाही” र कम्पार्टमेन्टबाट “दि ओल्डम्यान् एण्ड् दि सि” को म्यानुस्कृप्ट घाईते सिपाहीलाई दिदै हेमिङ्वे भन्छन्- “दिस् विल् सर्टेन्ली किल् योर् टाईम्, किप् योर् पेन् असाईड, वि आर सर्ट अफ् पेनकिलर्स”। “मोन्टेज् अफ् हेक्” बाट हातमा सर्ट गन् खेलाऊदै “कर्ट कोबेन” ऐनामा आफ्नो कपाल मिलाऊदै भन्छन् – “आई एम् गोईङ टु फाईण्ड अ म्यान हु सोल्ड दि वर्ल्ड”। “क्लोज्ड् डोर अफ् दि डोर्स” मा आगोमा जलिरहेको गिटार अगाडी बाथ् ट्युब्भित्र हातमा ह्विस्कीको बोटल लिएर लम्पसार परि रहेछन् “जिम मोरिसन” अनि अर्धेचेत् अवस्थामा बरबराई रहेछन् – “नाऊ आई कुड सि माई डेथ् एप्रोचिङ, कम् अन् बेबी एक्टिङ्गुईस् माई फायर”। “दि ट्राईल्याट्रल ल्याण्ड” बाट निकै सिद्दतले एक कश्मिरी युवति कोपार्छे आफ्नै गाला जस्ता राता स्याऊ र सोध्छे – “ कुड् थ्रि एप्पल्स् अ डे, किप्स् दि ईन्भेजन अवे?” र यत्तिकै मा ऊडेर आऊछ आजाद कश्मिरको मनोरम् वादिहरुबाट “लेड जेप्पलिनको “कश्मिर”को ईन्ट्रो”।“ वान् अफ् दि बिटल्स्” बाट झिक्छन् जोन लेनन् ले आफ्नो चश्मा अनि सफा गरेर अडाईदिन्छन् पियानोको “किज्” माथि जहा बजिरहेछ “ईम्याजिन्”।

“दि लर्ड अफ् कोलम्बिया” बाट सय डलरको रोलले कोकेनको लाईन नाकबाट तान्दै पाब्लो एस्कोबार भन्छ् – “हे एमिगो, वन भिजिट दि हेवन् फर टाईम बिईङ ?”। “एन् एन्टि ईम्पेरियलिस्ट फ्रम् क्युबा” बाट आफ्नो पकेटबाट झिक्छन् फिडेल् क्यास्ट्रोले क्युबियन सिगार जस्मा लाईटर जलाईदिन्छन् चे ग्युवेभारा, र लामो पफ् तान्दै झोसिदिन्छन् बुढो आर्टिस्टको हत्केलामा ।

बुढो आर्टिस्टको आँखा ऊघ्रेर पहिलो चेतना सिधा सिलिङमा गएर ठोक्किन्छ, जहा माकुरा बारिकीले आफ्नो जालो बुनि रहेछ। सिलिङमा रसाएको पानीको थोपा तप्प तप्प झरिरहेछ फ्लोरमा अनि भङ्ग गरिरहेछ कोठाको शुन्यता जस्लाई हार्मोनाईज गरिरहेछ टेबल क्ल्कको ट्रयाक्मा दौडि रहेको सेकेण्ड सुईको टिक टिक आवाजले। बुढो आर्टिस्ट आँखा मिच्दै टेबलमा यता ऊति छाम्छ र अडाऊछ आँखामा आफ्नो चश्मा अनि आश्चर्यमा डुलाऊछ बिश्मयहरु कोठाको प्रत्येक भागमा, नेपथ्यमा। ऊस्का फाईनेस्ट आर्टसहरु लेगसी बनेर यथावत टाँसिईरहेछन् कङ्क्रिट भित्तामा। भुईमा कुनै रअ क्यान्भास पेपर छैन। पेन्टिङ् ब्रसको ब्रिस्टल्स मा कुनै रङ्गको समायोजन छैन। ऊस्का ओईल कलरको पेन्टिङ ट्युब्सहरु बक्समा क्रमबध्द छन्। ऊ आश्चर्यको बेगलाई अब वुडन् स्ट्याण्डको क्यान्भासमा अडाऊछ जसको सरफेस् “सपाट सेतो” र “खालि” छ। र विन्डो कर्टेनमा टाँसिएको छ एऊटा जुनकिँरी, जस्को जिऊ धिँप धिँप बलिरहेछ, स्प्लिट् सेकेण्ड्हरुमा।

Manoj

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

8211
Facebook
Facebook